Snak

Mere indhold efter annoncen

Atalanta-schweizer: Kunne have slået FCK

ons 21. okt 2020

Remo Freuler husker Atalantas exit mod FC København i 2018 og siger forud for braget mod FCM, at danske hold generelt er taktisk og fysisk stærke.



Læs hele nyheden her
"Kunne ha slået fck" men det gjorde i jo ikke!
nej, men det havde de sgu godt nok fortjent, FCK spillet ud af banen... men gode målmåndspræstationer i de 2 kampe... dem mangler de blandt meget andet i øjeblikket...
aaah, hvis du over to kampe ikke kan score et mål - så har du jo ikke spillet modstanderen "ud af banen". FCK havde også chancer og muligheder den anden vej, men forsvaret og målmanden (i begge ender) lykkedes med at forpurre chancerne.

FCK kæmpede og endte med at vinde.
ja ligesom FCK skulle have slået kroaterne!!!!
Hvad skal vi bruge det til nu?
Folk kigger som sædvanlig kun på overskriften lader det til
Forza Napoli Sempre!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nej
@TR1986: Hvad mener du?
Jeg husker kampen i Italien som et sandt bombardement mod FCKs mål og et mindre mirakel at de ikke blev sendt hjem med en sæk. Så det er vist meget diplomatisk udtalt.
Som jeg husker kampen, skulle han sige "burde" i stedet for "kunne"
Ja udekampen i Italien var helt grotesk. Har aldrig set et hold være så ineffektive.
SAaB Korabi Peshkopi Churchill Brothers AaB U. Sucre
Annonce