"Kunne ha slået fck" men det gjorde i jo ikke!
Snak
Atalanta-schweizer: Kunne have slået FCK
ons 21. okt 2020
Remo Freuler husker Atalantas exit mod FC København i 2018 og siger forud for braget mod FCM, at danske hold generelt er taktisk og fysisk stærke.
Læs hele nyheden her
ons 21. okt 2020
nej, men det havde de sgu godt nok fortjent, FCK spillet ud af banen... men gode målmåndspræstationer i de 2 kampe... dem mangler de blandt meget andet i øjeblikket...
ons 21. okt 2020
aaah, hvis du over to kampe ikke kan score et mål - så har du jo ikke spillet modstanderen "ud af banen". FCK havde også chancer og muligheder den anden vej, men forsvaret og målmanden (i begge ender) lykkedes med at forpurre chancerne.
FCK kæmpede og endte med at vinde.
FCK kæmpede og endte med at vinde.
ons 21. okt 2020
Jeg husker kampen i Italien som et sandt bombardement mod FCKs mål og et mindre mirakel at de ikke blev sendt hjem med en sæk. Så det er vist meget diplomatisk udtalt.