Snak

Mere indhold efter annoncen

Atletico-back skal ikke til Milan

man 19. jan 2015
Atletico Madrids venstre back Guilherme Siqueira skal ifølge sin agent ikke til Milan, som rygterne ellers vil vide det.

Læs hele nyheden her
Det var da også et mærkeligt rygte - der kan næsten kun ligge noget Pozzo-ejerskab eller tredjepart bag. Efter en træg start med bl.a. udvisning har Siqueira egentligt været Luís en fin afløser. Synes heller ikke, jeg har hørt noget alarmerende om hans ellers store temperament.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Det er da i grunden også en ret sund tilgang til tingene, at man ikke vil sælge stamspillere i januarvinduet. Man risikerer at ændre noget der fungerer, hvilket er unødvendigt, og risikabelt.
Silkeborg IF
Tror generelt at ingen topklubber vil sælge deres stamspiller til Januar, medmindre der kommer en oliesheik og betaler 1 milliard
Siqueira er vel også kun reserve i Atletico. Deler spilletiden med Ansaldi og Gámez.

Jeg håber ikke, han kommer til Milan, da han ikke er bedre, end det vi har. God offensivt, men ringe defensivt.
Reserve? Nej, ikke rigtigt. Siqueira har spillet dobbelt så mange minutter i La Liga som Ansaldi har, og Gámez har kun optrådt 3 gange i La Liga, hvor den ene gang var på højrebacken, hvor han klart er at foretrække. Det ville ikke give nogen mening for Atlético at skille sig af med Siqueira. I forhold til Milan, så synes jeg ikke at der kan være tvivl om at Siqueira i øjeblikket er en bedre spiller end De Sciglio (og Armero for den sags skyld), men det er klart at der er noget mere perspektiv i De Sciglio. Det ville være dumt af Milan ikke fortsat at satse på ham.
Something Something Danger Zone
Siden start-december har Siqueira nu startet alle kampe på nær Barça-kampen, hvor Simeone så nok blev klogere end at omlægge taktikken for meget efter modstanderen.

Virker sært et halvt år efter købet til €10M, hvilket Milan vel næppe vil/kan give.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Ansaldi har været skadet siden starten af december.
Solo con te!
Annonce