Snak

Mere indhold efter annoncen
Kan godt forstå at Morten Olsen kom i betragtning til den stilling, men tror at de skulle kommme med et tilbud der ikke kommer forbi to gange, før det vil kunne få Morten Olsen til at forlade landholdsposten.

Citat Agger:
Man smider ikke guld på gaden
Morten Olsen har en attitude-problem, det er derfor han blev fyret i alle klubber han har været.
Manden må lære at smile lidt og behandle sine spiller bedre og ens.
Jeg tror ikke på ham som træner i en stor klub med stjernespiller.
Det er muligt han kan nogle ting på træningsbanen, men resultaterne taler ikke til hans fordel... og jeg håber han snart er historie på landsholdet uanset hvad spillerne så mener... Synes han er gået totalt i stå...
moderator
Resultaterne taler da netop til hans fordel. Både i Köln og Ajax fik han lavet fremragende resultater mens han var der. Jeg tvivler på at der er mange udefra der ser hans præstationer med landsholdet trække ned.
https://kortlink.dk/sudv
" Morten Olsen har en attitude-problem, det er derfor han blev fyret i alle klubber han har været.
Manden må lære at smile lidt og behandle sine spiller bedre og ens.
Jeg tror ikke på ham som træner i en stor klub med stjernespiller."

Helt enig. Så meget andet er der egentlig ikke at sige.!
Jeg må ærligt talt indrømme at jeg er ligeglad med om han smiler. Jeg ser ikke fodbold for at se på smilende trænere.
Iøvrigt tror jeg han behandler sine spillere meget fair. Problemerne opstår formentlig når en nogen af dem mangler disciplin.
Og det er så ham nogle vi erstatte med Solbakken, Troels Bech eller Lars Olsen.....
Annonce