Jeg er ret sikker på at morten olsen kunne gøre det ligeså godt vis ikke bedre:) men nu er han jo vores landstræner pt og tror helt ærlig ikke vi for en der er bedre ligenu:)
Snak
Avis: Chelsea kiggede på Morten Olsen
ons 17. okt 2007
Ifølge B.T. var Morten Olsen på listen over emner til at overtage for Jose Mourinho, da portugiseren i sidste måned forlod Chelsea.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
Redigeretons 17. okt 2007
morten olsen kunne sagtens hamle op men jose.
Men han behanler ikke spillerne ordenligt.
sorry for stave fejlene før
Men han behanler ikke spillerne ordenligt.
sorry for stave fejlene før
ons 17. okt 2007
Ja Chelsea har spillerne og tror også Olsen er mindst lige så kvalificeret som Avram Grant.
Men nu skal man huske, at alle de gange MO har været i en klub er han blevet fyret.
Begrundelsen har flere gange været at hans mandskabsbehandling ikke var helt i top.
Men nu skal man huske, at alle de gange MO har været i en klub er han blevet fyret.
Begrundelsen har flere gange været at hans mandskabsbehandling ikke var helt i top.
Redigeretons 17. okt 2007
nej men chelsea kunne godt bruge dem vis de nu manglede morten olsen er en af dem bedste i verden (syntes jeg)
Hva´ba´? ;o)
Hva´ba´? ;o)
Y. N. W. A. -
#JFT97
Til gengæld havde han også succes. I Ajax var det nu ikke Olsen der lavede ged i den, men nogle krukkede brødre bl.a.
https://kortlink.dk/sudv
ons 17. okt 2007
Som Chelsea-fan vil jeg da sige at jeg tror MO kunne gøre det rigtig godt. Man skal dog huske på at han ikke er så kendt udenfor Danmark, Holland og Tyskland, men det var Grant vel ret beset heller ikke...
Den største udfordring ville nok ligge i at i første omgang vinde spillernes respekt og holde alle de krukkede multimillionære glade på sigt.
Når nu Chelsea så gerne vil have "sexy football" synes jeg faktisk at MO ville have været et godt bud. Landsholdet spiller som regel rigtig flot bold, resultaterne er dog ofte udeblevet, men det skyldes måske spillermaterialets begrænsninger, et problem man ikke har i Chelsea.
Det bliver interessant om MO vender tilbage til klub-fodbold igen når kontrakten udløber med DBU. Jeg tror han ville få stor succes de fleste steder.
Den største udfordring ville nok ligge i at i første omgang vinde spillernes respekt og holde alle de krukkede multimillionære glade på sigt.
Når nu Chelsea så gerne vil have "sexy football" synes jeg faktisk at MO ville have været et godt bud. Landsholdet spiller som regel rigtig flot bold, resultaterne er dog ofte udeblevet, men det skyldes måske spillermaterialets begrænsninger, et problem man ikke har i Chelsea.
Det bliver interessant om MO vender tilbage til klub-fodbold igen når kontrakten udløber med DBU. Jeg tror han ville få stor succes de fleste steder.
ons 17. okt 2007
Ah nu skal man på ikke bare at give spillerne skylden.
Det har i alle de klubber han har været i, været et stort problem at han er dårlig til mandsskabsbehandling. Det skylder måske hans seriøsitet omkring træning osv.
Men det har bare skabt konflikter i alle de klubber jeg kan huske han har været i!
Det har i alle de klubber han har været i, været et stort problem at han er dårlig til mandsskabsbehandling. Det skylder måske hans seriøsitet omkring træning osv.
Men det har bare skabt konflikter i alle de klubber jeg kan huske han har været i!
ons 17. okt 2007
Det er vel bare et problem i spillernes opdragelse.
Hvor mange af os andre går til en hyre på mange millioner om året, og skal kun arbejde på deltid?
De skulle tage og blive klippet og få sig et rigtigt job!
Hvor mange af os andre går til en hyre på mange millioner om året, og skal kun arbejde på deltid?
De skulle tage og blive klippet og få sig et rigtigt job!
Boomer by proxy.
Synes en stork er grim med langt næb.