Snak

Mere indhold efter annoncen
Midtjylland du synes ikke det er pinligt at FCM melder en forkert pris ud?
Jeg har ikke sagt 35.. jeg sagde det var flot hvis man fik 30 for en udskifter.. jeg tror heller ikke han bliver en sucess.. han var for dårlig til at komme på holdet i FCM.
Overhovedet at få det for en spiller på vej væk uden 6 måneders indsats er en kæmpe sejr for mændene på heden. Havde jeg en hypet spiller havde jeg også bedt om 3 gange værdi i sommers.
gunner since 94’
Men som sagt alt over 30 er godt købmandskab.
BlueAndWhite
Hvorfra får du, at FCM melder en forkert pris ud?
@blueandwhite


Det er jo ikke FCM der har meldt den pris ud
BaW synes du ikke det er pinligt at Reims melder en forkert pris ud?
Hvor står der, at meldingen om pris kommer fra FCM? De oprindelige artikler refererede da til franske artikler/kilder?
Nu var det eb og aftonbladet der breakede nyheden med pris så mon ikke deres kilder er fra FCM af.
Mener der var i "Transfervinduet" de sagde, at de franske klubber i forpligtet til at melde prisen ud, så det der kommer den vej fra burde være troværdigt.
Annonce