Midtjylland du synes ikke det er pinligt at FCM melder en forkert pris ud?
Jeg har ikke sagt 35.. jeg sagde det var flot hvis man fik 30 for en udskifter.. jeg tror heller ikke han bliver en sucess.. han var for dårlig til at komme på holdet i FCM.
Jeg har ikke sagt 35.. jeg sagde det var flot hvis man fik 30 for en udskifter.. jeg tror heller ikke han bliver en sucess.. han var for dårlig til at komme på holdet i FCM.