Da Vito var i Lyngby, var jeg meget begejstret for ham. Husker stadig et konge mål i pokalen mod AB. Når det er sagt, så synes jeg det er for enkelt at sammenligne, at blot fordi han ikke fik spilletid i Lyngby, så vil han heller ikke få det i Brøndby. Det handler om spillestil. Vores midtbane, er symboliserer ved hårdt arbejde (jelle og ørnskov), Brøndbys har rum til lidt mere tekniske færdigheder. Og som jeg husker vito, så kan han altså også bidrage med hårdt arbejde.
Manchester United
Lyngby BK
Steven Patrick Morrissey