Ja præcis. Real henter ham jo. Hvorfor skulle Inter så lige købe ham. Det bliver konge Dyrt. Og kan ik forstille mig andet end nogle PL kommer ind i billedet.
Rolig nu hvad mener du . Real har en tilbagekøbs klausul de har aktiveret Uanset så må man da ud fra, at han har noget at sige? For som nyhederne får det til at lyde, er at knægten bare skal make ret og hoppe som Real ønsker
Og hvem har i øvrigt forhandlet den tåbelige kontrakt på plads, hvor Real Madrid kan vælge at købe ham tilbage for omtrent det samme beløb, de fik ved salget af ham? Det lyder total håbløst.
Como fik vel at vide at det var sådan at aftalen skulle være. Alternativt kunne Real Madrid finde en anden som var villig til aftalen. Como var bestemt ikke dem med de bedste kort på hånden.
@AllanG: Ja, jeg forstår det, og hvorfor Real Madrid gjør dette. Det virker bare litt kynisk å hente hjem en spiller man ikke tenker å bruke, for ideelt å selge ham videre til høystbydende. Men igjen, jeg forstår hvorfor det gjøres. Det er jo slik denne businessen fungerer.