300 mil for Jones.... England har tabt sutten
Snak
Avis: Liverpool afviser nyt Jones-bud
I går 18:14
I går 18:51
tænker ikke det er urealistisk at en anden engelsk klub vil give det for Jones. Og hvis beløbet kun er 180 mil, så er der ingen grund til at sælge ham.
Han har et højt topniveaue og kan dække en del pladser, han skal bare være lidt mere kontinuerlig i hans præstationer.
Han har et højt topniveaue og kan dække en del pladser, han skal bare være lidt mere kontinuerlig i hans præstationer.
Lets talk about Six Baby
I går 19:16
Hvis Jones får fast spilletid som 8´er så blive han konge. Udfordringen er at han spiller for lidt og på (for ham) underlige positionen. F.eks. som højre back eller som 6´er. Jones er jo formidabel til at komme i feltet.
Fanatisme er roden til alt ondt. Om det så er politisk, religiøst eller som sportsfan.
Liverpool FC
Silkeborg IF
Green Bay Packers
I går 19:35
Hvis Liverpool får +200mil kr for Curtis Jones, der har halvandet år tilbage af sin kontrakt, så er det en kongehandel!
I går 19:38
Curtis er rigtig god. Desværre brugt for lidt og forkert i Liverpool.
De skal da i hvert fald betydeligt over 200 mil. Ellers behold ham. Han er god at have i truppen.
De skal da i hvert fald betydeligt over 200 mil. Ellers behold ham. Han er god at have i truppen.
I går 20:26
Tænker heller ikke at 300 mio er helt forkert i forhold til de priser, Liverpool bliver præsenteres for, når der skal købes spillere. Behold ham hellere kontrakten ud, da han bestemt ikke er en dårlig spiller. Også en spiller som kan spille flere pladser.