Fatter stadigvæk ikke, det overhovedet kan komme på tale, at sælge en spiller af Rodrygos kaliber. Synes nu os det er medierne, der bliver ved og ved med at rygte ham til hele premier league
Måske fordi der ikke er plads til ham i Xabis setup, hvor han jo ikke spiller med 3 angribere. Og så er det bare en for dyr og utilfreds spiller at have siddende på bænken. Tænker heller ikke det bare er rygter, når Xabi stortset ikke brugte ham til klub VM.
Det er nok ikke hans pris men hans urealistiske lønkrav der gør at han ikke allerede er solgt. Det kan sagtens være han bliver bedre i en anden klub når han lov til at spille venstre kant, men Real skal jo beholde ham på baggrund af hvad han kan præstere i Real og ikke hvad han måske kan præstere i en anden klub og en anden position.