Snak

Mere indhold efter annoncen

Avis: United forbereder Fermin Lopez-bud

søn 3. aug 07:40

Ifølge den spanske avis Sport forbereder Manchester United et stort bud på FC Barcelonas Fermin Lopez. 



Læs hele nyheden her
Selvom Fermin Lopez bidrager med noget mange af de andre spillere ikke gør - specielt langskud - så synes jeg 70m EUR er for meget at sige nej til klubbens situation taget i betragtning næsten uansvarligt ikke at sælge en rotationsspiller for det beløb på en plads man i den grad er fremtidssikret på.

Han er dygtig men ikke uerstattelig og tvivler på hans potentiale er til at blive en af verdens bedste på sin position.

Sælg
Please don´t buy him 😬
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Shadows: +1, fuldstændig enig i hele dit skriv 👏🏻
Don´t sell
Hvordan dælen har united råd til det her? De kan da umuligt både have råd til at købe en striker, og en midfielder 🤔 medmindre de er sikre på, og skabe plads via salg.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det tror jeg ikke en døjt på. Det er ikke den slags midtbanespiller United har brug for og 70m EUR for en udmærket rotationsspiller I Barca lyder som ren drømmetænkning fra Barcas side. Men det er det jo nok også når det nu er Sport der er kilden...
Interviewer: "According to Mark Hughes & Steve Bruce, you were the only player that didn't get the hairdryer. Why was that?" Cantona: "Because I was good"
Altså det er jo en kæmpe and. Selvfølgelig er United ikke ved at købe Fermin.

De har lige købt Mbeumo og Cunha til 10’eren og har også Bruno.
Hvad skulle United dog med ham? … medie opfundet 🦆 igen igen
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Hans talent er helt sikkert større end højlunds og offensive midtbanespillere der kan score mål a la Bruno er altså bare i høj kurs- jeg syntes 70m. Er “billigt” for en potentiel afløser for Bruno til måske næste år, hvis hans tid på landsholdet render ud efter VM, så er et Saudiskifte nok slet ikke urealistisk om et år, og så er det jo en fordel med en playmaker der kender holdet… den rolle tror jeg sagtens Fermin kan vokse ind i.. som barcafan vil jeg hellere beholde ham - men forstår godt MU, inden MC ellers hapser ham…
Deco er en omvandrende katastrofe, at overveje at sælge Fermin (og Casado) samtidig med man ønsker at forlænge med Frenkie burde være nok til en fyreseddel.
Sælg Frenkie, Araujo og Olmo (Han passer ganske vidst fint ind, men er kronisk skadet og synes Fermin er bedre), men behold både Fermin og Casado. Deco burde også få sparket.
Annonce