Jeg havde også hellere beholdt Fermin end Olmo (pga de mange små-skader, der hele tiden rammer Olmo). Og ja så havde jeg nok også solgt Frenkie i stedet for Casado, men det er til dels også pga. den enorme løn Frenkie hiver ind hver måned.
Men så igen 520 mio. er godt nok også mange penge for Fermin. Selvom jeg synes han er virkelig god.
Men så igen 520 mio. er godt nok også mange penge for Fermin. Selvom jeg synes han er virkelig god.
Boycott Benjamin Boycott.
SIF: Elendige siden Trivela Group