Snak

Mere indhold efter annoncen
Hvorfor bruge penge på folk udefra, når Fermin lige var ved at blive en stor kapacitet. Jeg er ikke sikker på at Flick ikke ønsker det salg. Byg nu noget op og skab noget kontinuitet. De unge spillere fra Barca ender alligevel med at være de bedste.
@Prince

Ja det ved jeg. Jeg synes han skal omdøbes til Rashfoot
Annonce