Absurd at nævne FCM og FCK nu. Han kan godt tillade sig at sigte højere.
Snak
lør 8. maj 2021
Jeg er ikke sikker på jeg forstår hvorfor han "kun" skal koste 40 mill når FCC mener at skulle have langt over 100 mill for Jonas Wind, som mig bekendt er nærmest en kopi af den samme spiller, Faghir er bare 3-4 år yngre... jeg forstår det ihvetfald ikke, men det er måske mine blågule briller der blænder mig her
Redigeretlør 8. maj 2021
@Nandeyanen
Football Manager er ikke et professionelt analyse index.
Og 40 mio for en 17-årig, der har lavet 5 mål og 1 assist.. det lyder af mange penge. Især når der er kontraktudløb om udgangen af 2022.
I øvrigt absurd at sammenligne med Jonas Wind, der er to-tre niveauer over.
Football Manager er ikke et professionelt analyse index.
Og 40 mio for en 17-årig, der har lavet 5 mål og 1 assist.. det lyder af mange penge. Især når der er kontraktudløb om udgangen af 2022.
I øvrigt absurd at sammenligne med Jonas Wind, der er to-tre niveauer over.
Redigeretlør 8. maj 2021
Mærsk24
Nu har Jonas Wind bevist sig på et meget højere niveau end Faghir indtil videre har gjort bla. på A-landsholdet og i europæriske kampe. Derudover har Wind kontrakt til sommeren 2025 i FCK. Er sikker på jeg kan finde en del flere ting der spiller ind, men du bør kunne se det selv
Nu har Jonas Wind bevist sig på et meget højere niveau end Faghir indtil videre har gjort bla. på A-landsholdet og i europæriske kampe. Derudover har Wind kontrakt til sommeren 2025 i FCK. Er sikker på jeg kan finde en del flere ting der spiller ind, men du bør kunne se det selv
Superliga og FCK fan
lør 8. maj 2021
Og 40 mio for en 17-årig, der har lavet 5 mål og 1 assist.. det lyder af mange penge. Især når der er kontraktudløb om udgangen af 2022.
Det er værd at bemærke, at Faghir først begyndte at spille seniorfodbold i sidste sæson, hvor han som 16-årig blev kørt stille og roligt ind. Primært som indskifter og kantspiller.
I Superligaen startede han også på kanten. Det er relativt nyt, at han spiller fast som spidsangriber. Her har han et ganske godt snit målt på spilletid. Især med tanke på, at han i mange kampe næsten ikke har haft noget at arbejde med.
I mine øjne er det åbenlyst, at Faghir er et af de største talenter i dansk fodbold.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
lør 8. maj 2021
Tror også der er en "Vejle"-faktor her, som skal indregnes, forstået på den måde at det er længe siden, Vejle sidst har solgt en stor spiller til de summer. Spillede han i FCM ville prisen bare være højere.
Har stor sympati for Vejle, og håber de får det meste ud af salget, men man skal nok håbe på en form for budkrig, hvis prisen på 40 mill. skal indfries.
Har stor sympati for Vejle, og håber de får det meste ud af salget, men man skal nok håbe på en form for budkrig, hvis prisen på 40 mill. skal indfries.
lør 8. maj 2021
Er vild med Faghir, han gør det bare skidegodt... hilsen fra en FCM fan.
----------------------
Hvorfor gemme den sidste øl til imorgen, når det er nu jeg tørster.
FCM...
Leeds...
Er slet ikke i tvivl, Michael Tykgaard har en bygningsfejl i sine øjne...
lør 8. maj 2021
Enig i problematikken om Vejles manglende salgshistorik. Næste sæson bliver ekstremt vigtig i forhold til prisskiltet. Faghir har nok det højeste potentiale i SL. Jeg mener dog Wind er et mere sikkert bud på en, der når en pæn hylde, som måske ligger lavere end hvad Faghir potentielt kan drive det til, men der kan bare ske meget når man er 17...
AaB
S.S. Lazio
Chelsea F.C.
lør 8. maj 2021
I Superligaen startede han også på kanten. Det er relativt nyt, at han spiller fast som spidsangriber. Her har han et ganske godt snit målt på spilletid. Især med tanke på, at han i mange kampe næsten ikke har haft noget at arbejde med.
Jeg kan ikke finde et snit kun på de kampe, ikke uden en masse manuelt arbejde, og det gider jeg ikke lave.
Over hele sæsonen skal Faghir bruge 331 minutter for at score. Det er dårligere end f.eks. Daramy (323), Warming (313) og Grønbæk, (323).
Faghir er så absolut dygtig og har nogle andre spidskompetencer end ovennævnte, meeeeeen. 40 mio. Det er dælme mange penge, for en der ikke har bevist sig endnu.