Største talent vi har I DK, havde han haft flere år på kontrakten var prisen meget højere. Nævnte pris er alt for lidt for sådan et talent.
Snak
lør 8. maj 2021
@AndersP!
Baseret på din logik må jeg sige at så imponere Faghir (331 minutter) da væsentlig mere end Daramy (323 minuter) da en sådan sammenligning også kræver at men ser på at Faghir har gjort det for lille Vejle oprykker fra 1.div mens Daramy er kun været maginalt bedre men spiller for mægtige FCK med alt deres bulder og brag af sportslig magt og størrelse...
Baseret på din logik må jeg sige at så imponere Faghir (331 minutter) da væsentlig mere end Daramy (323 minuter) da en sådan sammenligning også kræver at men ser på at Faghir har gjort det for lille Vejle oprykker fra 1.div mens Daramy er kun været maginalt bedre men spiller for mægtige FCK med alt deres bulder og brag af sportslig magt og størrelse...
Glædelig Jul
lør 8. maj 2021
@ Anders P
De tal siger jo ingenting om, hvordan Faghir præsterer som angriber jf. min forrige post om, at han har spillet meget på kanten mv.
Faghirs potentiale som målscorer bliver selvsagt ikke vægtet på fair vis, når der ses bort fra, at mange af minutterne ikke er spillet som angriber, og at hans muligheder for at score mål som regel har været dårlige.
Den periode, hvor Faghir har været spidsangriber, har primært været efter Dwamenas karrierestop i efteråret, hvor VB i de sidste 6-7 kampe var elendige og stort set ikke skabte nogen chancer. Derefter vinteren, hvor banen i Vejle kun var til mudderkamp og lange bolde. Nu, hvor banerne og spillet er meget bedre, er Faghir skadet.
Faghir bidrager med meget andet end mål. At se en 17-årig flytte rundt med rutinerede og hærdebrede superligaforsvarere både i luften og duellerne ved jorden er sgu ret imponerende.
Faghir er desuden en rigtig god spilstation med ryggen mod mål. Han træffer nogle forkerte beslutninger, hvilket er forventeligt fra en spiller på hans alder, men der er ikke meget at udsætte på hans chanceudnyttelse. Han er meget kold foran målet for en 17-årig.
I det store hele er talentet ret åbenlyst. Om han så formår at omsætte det til noget rigtig stort, må tiden vise. Hans personlighed og indstilling er i hvert fald i orden. Han er ikke en Bendtner-type, der kommer til at ødsle talentet væk. Det har jeg svært forestille mig.
De tal siger jo ingenting om, hvordan Faghir præsterer som angriber jf. min forrige post om, at han har spillet meget på kanten mv.
Faghirs potentiale som målscorer bliver selvsagt ikke vægtet på fair vis, når der ses bort fra, at mange af minutterne ikke er spillet som angriber, og at hans muligheder for at score mål som regel har været dårlige.
Den periode, hvor Faghir har været spidsangriber, har primært været efter Dwamenas karrierestop i efteråret, hvor VB i de sidste 6-7 kampe var elendige og stort set ikke skabte nogen chancer. Derefter vinteren, hvor banen i Vejle kun var til mudderkamp og lange bolde. Nu, hvor banerne og spillet er meget bedre, er Faghir skadet.
Faghir bidrager med meget andet end mål. At se en 17-årig flytte rundt med rutinerede og hærdebrede superligaforsvarere både i luften og duellerne ved jorden er sgu ret imponerende.
Faghir er desuden en rigtig god spilstation med ryggen mod mål. Han træffer nogle forkerte beslutninger, hvilket er forventeligt fra en spiller på hans alder, men der er ikke meget at udsætte på hans chanceudnyttelse. Han er meget kold foran målet for en 17-årig.
I det store hele er talentet ret åbenlyst. Om han så formår at omsætte det til noget rigtig stort, må tiden vise. Hans personlighed og indstilling er i hvert fald i orden. Han er ikke en Bendtner-type, der kommer til at ødsle talentet væk. Det har jeg svært forestille mig.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
søn 9. maj 2021
det får de aldrig for ham. de ska være glade hvis de får bare 20 mio, men med 1 år tilbage er de tvunget til at accepterer nu, medmindre de slipper ham gratis.
Argentina tager VM i 2022!
Napoli tager Scudettoen for første gang siden Maradona tiden.
søn 9. maj 2021
Som Kenken tidligere skrev er der 1,5 år tilbage af hans kontrakt og ikke 1 år da man lavede en 3 årig kontrakt med ham i Nov. 2019.
https://vejle-boldklub.dk/vejle-boldklub-forlaenger-kontrakten-med-ombejlet-16-aarigt-talent/
IfølgeVB tråden herinde så skulle Jacob Krüger have udtalt at planen er at sælge Sousa her til sommer og ikke Faghir.
https://vejle-boldklub.dk/vejle-boldklub-forlaenger-kontrakten-med-ombejlet-16-aarigt-talent/
IfølgeVB tråden herinde så skulle Jacob Krüger have udtalt at planen er at sælge Sousa her til sommer og ikke Faghir.
Liverpool og VB fan siden midt 80'erne.
Bopæl v/Silkeborg men trofast VB fan.
Sæsonkort til Nørreskoven - Række 12, plads 105
søn 9. maj 2021
Sousa er også varm lige nu. Der må være en del klubber, der kigger interesseret med. Han har vel også nogle af de bedst offensive stats i ligaen. Bliver svær ar erstatte.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Redigeretsøn 9. maj 2021
Jeg synes da ikke 40 mill lyder urealistisk for en så ung spiller, der allerede er superligaklar. Jeg ved ikke om en klub som Ajax er interesseret, men hvis de er, vil de så ikke betale x mill for netop for at få ham så ung som muligt, så de selv kan udvikle ham. Ajax betaler vel også for at få spilleren inden andre klubber presser prisen op, og 40 mill burde da ikke skræmme dem væk. I øvrigt tænker jeg, at Ajax også ville være et godt match for spilleren.
søn 9. maj 2021
AJAX vil være en fin destination for Faghir. Men så skal han nok være afklaret med, at den i første omgang står på ungdomsfodbold igen. Jeg ser ham ikke være parat til toppen af Æresdivisionen endnu.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
søn 9. maj 2021
Ajax har som nr 1 at hente Kamaldeen. Også efter vil de gå efter faghir.
Forza inter!!!!!!💙🖤
OB i dk 💙