Snak

Mere indhold efter annoncen
Syntes at det er vigtigt at bevare traditionen. Tænk på vi er nok den eneste klub i verden med den tradition. Er enig i at hvis vi som i år har en vigtig kamp at spille så gør vi det efter pausefløjt eller 2 min. Før pause men holder dem på tribunen. Når den så ikke er vigtig kan vi fastholde det 13 minut
Hvad er egentlig årsagen til at det traditionelt er i det 13. minut?
Synes også det er en sjov tradition, som man bør holde fast i.
It's so easy to laugh, it's so easy to hate It takes strength to be gentle and kind Bif siden 1985
Annonce