Syntes at det er vigtigt at bevare traditionen. Tænk på vi er nok den eneste klub i verden med den tradition. Er enig i at hvis vi som i år har en vigtig kamp at spille så gør vi det efter pausefløjt eller 2 min. Før pause men holder dem på tribunen. Når den så ikke er vigtig kan vi fastholde det 13 minut