Bliver spændende hvordan vi stiller op i morgen. Forhåbentligt bliver det med Busch og Ganchas fra start som stoppere. Og så 2 af JMG, Montano eller Robin som backs. Så går det nok ikke helt galt.
Boycott Benjamin Boycott.
SIF: Elendige siden Trivela Group