Snak

Mere indhold efter annoncen

Barca-brasser forlænger til 2017

ons 16. mar 2016
Brasilianske Adriano har forlænget sin kontrakt med Barcelona, så den nu gælder til sommeren 2017.

Læs hele nyheden her
Nej det havde han så ikke... Men kan egentlig godt lide ham som spiller.
SkipBayless

Så skal det have været i hans helt unge år.

For mindes ikke i al den tid han var i Spanien at nogen mente han kunne nå Roberto Carlos´ niveau.

Er Barca fan og synes Adriano er en vildt god indhopper og rotationsspiller. Og samtidig kan han spille mange positioner på banen.

Så håber de beholder ham (der har været mange rygter om at han tager til Roma til sommer)
Adriano havde engang potentiale til at blive den så kaldte nye "Roberto Carlos" men blev ødelagt af skader.


Ved ikke hvor du har fået det fra, han havde et stort potentiale, men nu skal vi heller ikke overdrive det :)
Adriano havde engang potentiale til at blive den så kaldte nye "Roberto Carlos" men blev ødelagt af skader.


Roberto Carlos er blandt de bedste i historien på venstreback, Skip. Hvis der havde været en Hall of Fame ville han allerede være der.
Sådan som nogle folk udnævner den nye messi til højre og venstre, skal der også nok være nogle som har ment at han var den nye RC.
"Nogle gange rammer man kassen, andre gange rammer man pølsevognen" - Søren Frederiksen Jeg drømmer om at se den hvide puma som chef i nordens Paris.
Annonce