Snak

Mere indhold efter annoncen

Barca har Roony med på Asien-tur

fre 25. jul 11:39

FC Barcelona har offentliggjort truppen til klubbens Asien-tur, og her er Roony Bardghji med.



Læs hele nyheden her
Giv den gas knægt 💪🏻🤍💙❤️
Selvfølgelig er han det. Spændende hvornår Crooks kommer og beriger os andre, med sin uvidenhed.
At han er med er ikke nogen garanti for at han spiller med førsteholdet. Han skal stadig bevise sit værd overfor Flick. Der er andre spillere med der nok kommer til at spille på b holdet næste sæson.
Er vel kun med for at blive set så man kan få et hurtigt salg
Han skal stadig bevise sit værd overfor Flick.


Ja, som alle spillere vel skal? Hvad end man så hedder Yamal, Lewandowski eller Bargdhji, så skal du vel altid bevise dit værd for træneren...
If I had the wings of a sparrow... If I had the arse of a crow... I'd fly over Pride Park tomorrow... and shit on the bastards below!
Ja, som alle spillere vel skal? Hvad end man så hedder Yamal, Lewandowski eller Bargdhji, så skal du vel altid bevise dit værd for træneren...


Jeg er temmelig overbevist om at både Yamal og Lewandowski er på 1. holdet i den kommende sæson uanset hvordan de præsterer mod Vissel Kobe på søndag.
Jeg er temmelig overbevist om at både Yamal og Lewandowski er på 1. holdet i den kommende sæson uanset hvordan de præsterer mod Vissel Kobe på søndag.


Nu var det så ikke det du skrev. Du skrev at han skal bevise sit værd. På samme måde som alle andre (forhåbenligt) skal. Om man så har lidt længere snor fordi man er Yamal, det er en anden snak.

Jeg fatter simpelthen ikke al den hate mod Roony. Nej, det står ikke skrevet i stjernerne at han bliver rotations eller trupspiller i Barca. Let alone starter. Men for helvede. Han er nu blandt de 30 bedste spillere i Barca. Det er der ikke mange der kan prale af at have været. Han har uomtvisteligt et talent og det er set før, at spillere der kommer til bedre miljøer blomstrer og udfolder sig fulde potentiale. Måske er det lige præcis nok til at at Roony får en rolle omkring barcas førstehold.
Du skrev at han skal bevise sit værd. På samme måde som alle andre (forhåbenligt) skal.


Nogle har bevist deres værd. Nogle er helt nye og på vippen og skal overbevise deres nye træner.

Om man så har lidt længere snor fordi man er Yamal, det er en anden snak.


Nej, det er præcis den samme snak. Yamal har længere snor fordi han har bevist sit værd. Han skal ikke bruge træningstouren til at bevise noget. Roony er ny og skal bevise sig overfor træneren. Hvis han ikke viser noget i opstarten bliver han enten udlejet eller ryger på 2. holdet.
Des64 er det dig Crooks?
Tænk hvor fjollet man må se ud, når ens totalitære profetier springer i luften i eget ansigt.
Annonce