Snak

Mere indhold efter annoncen
He
Jeppesen...:
Det er jo ikke "svar på tiltale", men en masse almindeligheder og synsninger uden nogen som helst form for belæg.

Og lad mig understrege, at jeg ikke er krænket over dine udtalelser, dertil er de simpelthen for ligegyldige og usaglige.
Det ser ud til at det skyldes nogle manglende betalinger fra Yasuda til arrangøren af touren, D-Drive. Ifølge direktøren fra D-Drive har de modtaget forfalskede papirer fra Yasuda, der skulle dokumentere betalingerne, men der er ikke kommet nogen penge.
Yes, der så fint, lille fyr. Hyg dig med dit ban :P
Seneste udvikling er at de rejser alligevel. Rakutan er trådt til og har overtaget Yasudas forpligtelser.
Annonce