Så kører klovnebussen 🤡🤡
Snak
Barcelona aflyser testkamp grundet 'alvorligt kontraktbrud'
ons 23. jul 20:16
Barcelonas planlagt træningskamp mod Vissel Kobe er blevet aflyst grundet et 'alvorligt kontraktbrud' fra arrangørens side.
Læs hele nyheden her
ons 23. jul 20:55
Skal du med?
-The Anfield sign- “It’s there to remind our lads who they’re playing for and to remind the opposition who they’re playing against!”
ons 23. jul 22:00
Manglende penge under bordet, ingen pause pølse, … ? Gid det kommer frem hvad det drejer sig om. Lyder lidt ‘primmadonnaet’
ons 23. jul 22:02
VivaCatalunya: har du husket at føle dig krænket over mine udtalelser i dag 😉 Jeg er ret neutral i det her. Jeg konstatere bare at den måde Barcelona er drevet på er helt hen i skoven - og var det ikke for klubbens renomme og status, så var klubben blevet tvangsnedrykket og fået minus point. Ligesom Napoli er blevet det, ligesom Vitesse er blevet det. Og hele dagen startede med, at de ikke havde "råd" til at forlænge med Messi. De. Prøvede at afpresse adskillige spillere til at går 10 - 15% ned i løn. Barcelona har levet over evne og har ikke styr på finanserne. Hermed mit svar på tiltale.