Snak

Mere indhold efter annoncen
Fortjent
Har den tidligere Brøndby spiller, Katongo ikke også høstet denne pris?
Med svaghed for Liverpool, vil svarene nok være lidt farvede...
Jo, den tidligere bundesliga spiller vandt prisen.
Haha, hvor er det fedt! Både for Bassogog og Aab, tillykke til dem!
Det er et imponerende felt af spillere han har slået. Men skægt at både ham og Chris Katongo nu har vundet, det er ikke ligefrem fordi at de bragede igennem i Superligaen, selvom Basso kan nå det endnu. Bliver spændende at se om han kommer tilbage med et ordentligt selvtillidsboost, eller om han fortsat ville rende fra alle forsvarsspillerne for så derefter at brænde på det skamligste.
Nu skal vi også være fair mod Basso

han er 21.. De sagde da han kom til klubben, talte han hverken engelsk eller dansk..
Han har spillet professionelt i hvad.. ½ år ?

det er vel okay han ikke er en stjerne i ligaen lige i hans første sæson.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Han fik superliga debut d. 29/02-16, altså for næsten et år siden, mod FCM i en 1-1 kamp.
FCM Liverpool
no hate, men har aldrig set basso som noget særligt overhovedet.

men tillykke til knægten om ikke andet.
DK: Randers FC / Bor Lige udenfor ålleren, så ser begges hjemmekampe så meget som muligt. UK: Liverpool FC, boede i Liverpool indtil 1991.
Når du siger aldrig set et lys i ham, så taler du som om du har set på ham i årevis

Før sommer havde han spillet 9 kampe.. 8 som indskifter.
og så har han spillet 21 siden sommer.. hvor han er blevet skiftet ud i 16 af dem..


Han har spillet 1700 minutter som professionel. altså 18 kampe.
Vil nok mene der er en stribe af stjerne det med dette professionelle CV manglede at bevise sig.
Aab ville aldrig kunne sige nej hvis nogen kommer og byder i omegnen af 20-25 mill. Så der ligger prisen. Hvis ikke mindre endnu. Dem herinde der taler om 50 millioner og deromkring har ikke forstand på fodbold.
moderator
20 mio er godt nok også mange penge for en spiller der intet har bevist i ligaen. Kan AaB overhovedet tillade sig at sige nej til 7-10 mio fx?
Dette er en signatur.
Annonce