Det er så typisk den danske jantelovsmentalitet straks at lede efter mangler i en spiller, i stedet for at se det kæmpe potentiale han har. Han var den bedste spiller i en turnering over 6 kampe, det viser i sig selv klasse. Men samtidig ødelagde han også de fleste forsvarer i Superligaen i efteråret, han scorede bare ingen mål. Hvis ikke man kan se at en 21-årig med de tekniske og fysiske egenskaber som Bassogog har, er en ekstraordinær spiller, så står det sgu skidt til. Jeg siger ikke han skal koste 50 millioner, fordi han har stadig forbedringsmuligheder i sit spil, men 25 millioner det må han minimum være værd. Han har spillet professionel fodbold i 1,5 år. Det er jo en fuldstændig vanvittig udvikling man vel sjældent har set lignende. Det er under et år siden han fik Superliga-debut!
Og til dem der siger det er en andenrangsturnering. Bassogog blev profilen for Cameroun foran Moukandjo, og samtidig holdt han en spiller som Clinton N´Jie på bænken turneringen igennem. Salah havde eksempelvis et godt ACN, men også ham overgik han.