Godt gået
Snak
Bassogog blev turneringens spiller ved ACN
søn 5. feb 2017
AaB-angriberen Christian Bassogog er blevet kåret til turneringens spiller ved African Cup of Nations.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
søn 5. feb 2017
3 mio Euro til sommer - katjiiin :D
Ret godt for en som for halvandet år siden rendte rundt i den Amerikanske tredje division ;)
Ret godt for en som for halvandet år siden rendte rundt i den Amerikanske tredje division ;)
Aalborg BK
Liverpool FC
FC Barcelona
AFC Ajax Amsterdam
AS Roma
søn 5. feb 2017
Basso har også været vild
Hvad laver tibetanske munke? De spiller jo happy jazz
- AaB af 1885
søn 5. feb 2017
Men han spillede jo dårligt i den der ene kamp der mod Brøndby jeg så?! Er det de notoriske afrikanske nordjyder med mindreværdskompleks der har valgt ham?
Redigeretsøn 5. feb 2017
Hvis man tager et kig over de tidligere vindere af ACN så er det ikke fordi det er et fornemt selvskab han kommer ind i. Med alt respekt for ham og Camerouns præstationer, så er det her altså en 2. rangsturnering som ikke er specielt stort. Det har sikkert meget prestige i Afrika (ved jeg ikke), men rent sportsligt er det altså slet ikke på højde med nogle af de store turneringer i Europa.
Tvivler på at det kommer Aab specielt meget til gode. Der går sandsynligvis noget tid før at han kommer tilbage til et højt niveau efter en slutrunde. Det plejer det i hvert fald at være sådan, men man ved jo aldrig.
Og ja... ift. hans markedsværdi stiger den selvfølgelig. Men en sådan titel skal suppleres med nogle præstationer i europæisk topklasse før at man virkelig har får værdi.
Alt det der med 50 millioner osv. osv. kan i godt glemme før han i det mindste viser noget mere i superligaen.
Tvivler på at det kommer Aab specielt meget til gode. Der går sandsynligvis noget tid før at han kommer tilbage til et højt niveau efter en slutrunde. Det plejer det i hvert fald at være sådan, men man ved jo aldrig.
Og ja... ift. hans markedsværdi stiger den selvfølgelig. Men en sådan titel skal suppleres med nogle præstationer i europæisk topklasse før at man virkelig har får værdi.
Alt det der med 50 millioner osv. osv. kan i godt glemme før han i det mindste viser noget mere i superligaen.
"Tvivler på at det kommer Aab specielt meget til gode. Der går sandsynligvis noget tid før at han kommer tilbage til et højt niveau efter en slutrunde."
Men nu er transfervinduet jo også lukket med undtagelse af Kina og nogle i den sammenhæng ligegyldige lande, så hvis det er økonomisk tilgode har du nok ret.
Men nu er transfervinduet jo også lukket med undtagelse af Kina og nogle i den sammenhæng ligegyldige lande, så hvis det er økonomisk tilgode har du nok ret.
Dette er en signatur.