Snak

Mere indhold efter annoncen
Ja jeg tror garantert FIFA har et økonomisk utbytte fra disse reklame breaks, selv om Infantino vil nekte for det helt til han går i graven.. Passer som hånd i handske reklame stoppene både for FIFA og det amerikanske markedet.
#Bodø/Glimt #ManUnited #Weareinlove
Nej tak!
FC Bayern München - rigtigt mange år :-)
TheUnitedWay

Tak for et godt grin og en genopfriskning af Little Britain 🤣
Da er Trump forhåbentlig ikke præsident, men Riemer er vel stadigvæk landstræner...


Tvivler meget på at Trump overhovedet lever om 12 år
Det får de formentlig lov til så længe den bundkorrupte Infantino stadig er ved magten.

Nu er de jo begyndt at dele værtskabet ud over flere kontinenter, så det bliver nemmere at give Saudi Arabien, USA og andre væmmelige shithole nationer værtskabet.

I 2030 har man jo valgt at sprede det ud over 3 kontinenter. Portugal, Europa. Morocco, Afrika. Uruguay og Paraguay får vidst de 2 åbningskampe og så fik min lige elimineret 3 kontinenter på samme tid. Så kan man passende give det til Saudi Arabien i 34´ og USA i 38´.

Så længe vi bare finder os i at have den korrupte Infantino siddende, så er det her fremtiden.
Stankovic
RedigeretI dag 19:47
USA har indtil videre afholdt et rigtig godt VM, så det er helt fint.
Hvad bygger du det på?
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
For the love of god please no...

Vi gider ikke de der amerikaniserede rekla.... ehem "hydration" breaks.
FC København <3
VivaCatalunya
I dag 22:29
Det får de formentlig lov til så længe den bundkorrupte Infantino stadig er ved magten.
Han ER jo i gang med sin sidste periode, efter gældende FIFA-regler....
Derfor skal der hentes brune kuverter en mas pt....
Man Utd og OB...... I den rækkefølge!
Må være nord Koreas tur ! Perkerækken af værter vil ingen ende tage
Annonce