Det får de formentlig lov til så længe den bundkorrupte Infantino stadig er ved magten.
Nu er de jo begyndt at dele værtskabet ud over flere kontinenter, så det bliver nemmere at give Saudi Arabien, USA og andre væmmelige shithole nationer værtskabet.
I 2030 har man jo valgt at sprede det ud over 3 kontinenter. Portugal, Europa. Morocco, Afrika. Uruguay og Paraguay får vidst de 2 åbningskampe og så fik min lige elimineret 3 kontinenter på samme tid. Så kan man passende give det til Saudi Arabien i 34´ og USA i 38´.
Så længe vi bare finder os i at have den korrupte Infantino siddende, så er det her fremtiden.