Snak

Mere indhold efter annoncen

BBC: USA interesseret i at være vært for VM i 2038

I dag 19:24

Ifølge den administrerende direktør for Det Hvide Hus’ VM-taskforce overvejer USA at byde sig til som vært for slutrunden om 12 år.



Læs hele nyheden her
Da er Trump forhåbentlig ikke præsident, men Riemer er vel stadigvæk landstræner...
Computer says no.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
USA har indtil videre afholdt et rigtig godt VM, så det er helt fint.

De har også stadions til at det kan lade sig gøre uden, at der skal opføres en masse nye.
Når de ikke kan sikre fair sportsæig afvikling, så må det vel være et nej tak uanset hvot fine stadions de har. Det findes gudskelov i mange andre lande.

Og hvis MAGA vender tilbage, gad vide hvilken tosse de har som præsident på det tidspunkt der kommer til at gøre det hele politisk som ved dette VM.
Lets talk about Six Baby
USA selvfølgelig ikke afholde VM igen allerede om 12 år, når der er lande, der har måttet vente i generationer på at få tildelt værtsskabet. Specielt ikke når USA afholdte et VM så sent som i 1994 forinden dette.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Man ku også bare altid holde det i USA😃 Infantino ka helt sikkert overbevises🤑
\"If a player is not interfering with play or seeking to gain an advantage, then he should be.\" Liverpool FC siden 1996. JFT97. https://imgur.com/a/RJzhg
Det er nok den veien det går, VM avholdes blant de få hendene som er villige å betale det FIFA krever.
#Bodø/Glimt #ManUnited #Weareinlove
Som så mange gange før er VikingStar spot on. VM 2038 afholdes der hvor Infantino/Fifa får økonomisk størst gevinst - desværre.
USA har indtil videre afholdt et rigtig godt VM, så det er helt fint.


Uden det politiske teater med Trump og Infantinos korruption, så er jeg faktisk slet ikke enig.

De har uden tvivl unikke forhold, med store flotte stadions osv. Det er indiskutabelt. Dog har der ved mange kampe tydeligvis ikke været fuldt hus. Stemningen på længderne er i de fleste kampe fesen. Jeg kan tydeligvis huske hvordan 94 var fuldstændig vanvittig i forhold det 26. Der er ofte helt stille p stadions. Derudover er der de åndsvage reklamepauser, som ødelægger flowet i en fodboldkamp.

Så har niveauet og underholdningsværdien også været ret lav, men det kan man selvfølgelig ikke ligge USA, Canada og Mexico til last.

VM bør gå på tur hos de forskellige kontinenter. Nu har vi Europa næste gang, inden vi skal sportwashe igen. 38 bør afholdes i Asien.
Det her VM er en farce, men de har nok fundet ud af at der er penge i det med de obligatoriske reklamepauser.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Annonce