Snak

Mere indhold efter annoncen

BBC: Utilfreds Wissa træner ikke med i Brentford

tors 31. jul 18:42

Yoane Wissa i Brentford har angiveligt skippet dagens træningspas i den engelske fodboldklub, da han insisterer på et skifte til Newcastle.



Læs hele nyheden her
Er det egentlig ikke et brud på kontrakten? Wissa skal bare lade være med at skabe sig. Brentford skal vel have det beløb, de mener han er værd. I sær nu når de har fået solgt en del holdet allerede.
Kæmpe fan af OB, Arsenal og Roma.
Brentford skulle have lovet ham at han kunne skifte for £26m i dette vindue. Derfor er det selvfølgelig ikke i orden at nægte at træne med.

https://talksport.com/football/3432759/newcastle-transfer-news-yoanne-wissa-brentford-tottenham-alexander-isak/
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Brentford falder sammen denne sæson... Frank er væk, Mbeumo til Man U, Nørgaard til Arsenal. Det ligner et kollaps for Brentford med en helt uerfaren ny træner kan det meget ende med redrykning...
Hm, fair nok. Det lyder sgu billigt for en, som scorede en del sidste sæson.
Kæmpe fan af OB, Arsenal og Roma.
Hm, fair nok. Det lyder sgu billigt for en, som scorede en del sidste sæson.

Ja, men alderen (29), trækker nok lidt ned.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Newcastle må vel betale det han koster.
Forza Napoli Sempre!
Newcastle må vel betale det han koster.

Ja da, eller finde et alternativ.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Det kunne være spændende at høre hvordan Newcastle fans ser på Wissas opførsel. Jeg har kunnet læse mig til at mange Magpies fans er sure på Isak for at gøre nogenlunde det samme, for at få lov at skifte til Liverpool.


Min personlige holdning er, at jeg gerne så klubberne statuere nogle eksempler overfor de her spillere, der ikke overholder deres kontrakter. I min optik er der ved at opstå en kedelig tendens, hvor spillere er begyndt at skabe sig, og nægte at møde op til træning, hvis ikke de får deres vilje med hensyn til et klubskifte. Den tendens tror jeg klubberne gør klogt i at få lukket ned for med det samme. En kontrakt gælder begge veje. Og både klubben og spilleren er forpligtet til at overholde den kontrakt.
Selv som inkarneret Liverpool fan, der har drømt om Isak længe, synes jeg det helt ude i hampen at spillere på den måde sætter sig selv over klubben. Wissa og Isak mfl. har underskrevet velbetalte kontrakter, og selvfølgelig ska de overholdes - lige som klubberne selvfølgelig også gør det den anden vej. Ingen vinder her, spillerne pisser deres renomme væk, Newcastle og Liverpool ender med spillere ude af form der ingen preseason har haft. Newcastle må jo bare hoste op med hvad Brentford forlanger, hvis de vil have ham. De forventer vel også at Liverpool gør det samme med Isak
Syntes efterhånden det er trættende med alle de primadonner der skider på deres kontrakter og prøver tvinge ting igennem. Man burde kunne sagsøge dem som klub.
Annonce