Snak

Mere indhold efter annoncen

Begejstret Uhre: Det er kæmpe

man 9. feb 07:56

Mikael Uhre glæder sig over at være tilbage i Superligaen og markere det med en sejr over FC København. Det fortæller han om til Viaplay.



Læs hele nyheden her
Det er vel efterhånden ikke så vildt rent sportsligt at slå københavnerne?
HB Køge. Ikke så meget fikumdik.
FCK er naturligvis stadig en magtfaktor i dansk fodbold, på trods af de ikke har en god sæson. Lidt ligesom da FCM høsjt overraskende endte i nedrykningsspillet, så skal én dårlig sæson (som endnu ikke er afgjort) ikke være definerende for holdets/klubbens status.
En sejr til FCK havde lukket dem ind i varmen igen, hvilket ingen hold ønsker, for alle ved hvilke evner de besidder.
Det er grande.
Jytterolf: Historisk er det sådan set. Ingen klubber har flere mesterskaber siden 1992. Så jo.
Det var jo ikke engang overraskende hvis man ser på statistikkerne. FCK har tabt 14 af de sidste 17 gange i Herning. Tilmed var FCM heldige med Kotarski var i gavehumør.
Manchester United siden 92, GF siden 96. 50+1 er vejen frem.
Nu er det jo ikke første gang at Kotarski laver fejl
“Det er kæmpestort at være 4. valg i Superligaen” - Uhre.
Annonce