Snak

Mere indhold efter annoncen
Thygenator
Jeg husker en noget så strid bitterhed i Viborg da AaB hentede Lars Friis, især en hvis dokumentar der viser en Viborg ledelse der bander og svovler over Lars Friis.


Det var jo bare en del af en større plan - så vi kunne hive den ægte friis til klubben ubemærket + en pose penge.. Ren win/win
@meefa

Kunne godt men gider ikke!

Viborg spillere og trænere forbedrer jo ikke vores klub.

Vi er nødt til at hente fra en højere hylde.

Nu er det jo kun viborg spillere og trænere jeg er skuffet over.

Enig i at Poulsen bliver en gevinst, sousa også.

Kramer har ikke overbevist mig endnu, Friis slet ikke og Pallesen er suk, bare suk!!!

Min pointe er at skal vi rykke os som klub og blive fast top 4 som er målsætningen, så nytter det jo ikke at hente spillere fra klubber der typisk ligger under midten, så bliver vi jo status quo.

Det er jo ikke ambitiøst og det er slet ikke en kantspiller vi har brug for.

Vi skulle bruge folk centralt i banen.

En stærk stopper, en løbestærk midtbane med overblik og en stærk 9’er.

Resten må talent afdelingen udfylde.
Bakiz er da bedre end Kusk.
Kusk er vel “over the Hill” og Bakiz en spiller med masser af udvikling stadig.
Og Bakiz vel langt mere bevægelig.Han skal nok blive god i AaB, som han var i VFF.
Der er ALT alt for meget livrem og seler over hvad AaB foretager sig i øjeblikket. Vi kommer aldrig til at løfte os for alvor, så længe vi gør hvad alle andre gør, og lige nu er det præcis hvad vi gør. Man forsøger at skabe et hold som kan være med i den bedste del af ligaen, med sikre løsninger som man på forhånd ved kan være med, uden at falde igennem - hvilket nærmest er nøjagtigt det modsatte af hvad der tidligere har givet os succes.

Det er som om alt mod er forsvundet i klubben, og jeg tror sådan set ikke engang det er fra Inge´s side, jeg tror det kommer længere oppe fra.

Og er det virkelig en kantspiller mere vi har haft størst behov for? Medmindre man ikke længere ser Lucas som kant, er det jo ikke engang en spiller til startopstillingen.

Det er ikke tilfredshed som præger billedet hos mig, og det er meget langt fra at gøre mig mere tilfreds, når man samtidig hører Inge snakke om at et salg til vinter af Oliver Ross er en god mulighed. Det er fandme alt for tidligt, han er om nogen en der skal være AaB´s fremtid, og ikke en økonomisk brandslukker.

Desuden - godt nok tidligt at sende Hagelskjær videre. Man går i hvert fald all in på Lars Friis´ 4 mands forsvar må man sige.
.
Tilgengæld er negativiten til at få øje på, efter den start, hvor vi stadig kæmper med at finde løsningerne.

Det er åbenlyst en overgangsfase vi er inde i, jeg kan ikke se problemet med at signe Bakiz, hver gang jeg så ham sidste sæson så han god ud. Friis må have en god idé om hvordan man får noget ud af ham.

At vinduet ikke er gået helt som håbet hænger sammen med vi intet har fået solgt. Friis er nødt til at få mere ud af materialet, inklusiv Højholt og Makaric, kan han ikke få det så er det først jeg begynder at miste tilliden. Men han skal have noget tid til at finde løsninger.
Hvad laver tibetanske munke? De spiller jo happy jazz - AaB af 1885
Jeg savner sku lynge. Bare lige for at nævne nogle pletskud (ved godt der var fejlskud også) Ståle, strandli, Andersson, Prica, Ericsson, matovac, Johansson, spalvis og jeg kunne godt blive ved lidt endnu og de fleste af dem fik han gratis eller næsten gratis.

Nævn lige bare en spiller gaarde eller Inge har hente der kan matche niveauet på en af ovenstående spillere?

Rammstein laver et godt nummer der hedder Adieu og den synes jeg passer godt til IAO.
Annonce