Snak

Mere indhold efter annoncen

Bekræftet: Bjelland bliver udlejet til Lyngby

tors 15. jul 2021

FC København udlejer forsvarsspilleren Andreas Bjelland til Lyngby BK for den kommende sæson.



Læs hele nyheden her
Fedt, hvis han kan holde sig skadesfri
Fedt, hvis han kan holde sig skades Fri
Og det bliver så et år hos behandlerne i lyngby!
Det bedste i fremtiden til dig Bjelland… du havde 1 god sæson i fc men der efter blev du ramt for meget af skader….

Så til alle jer der er efter Bjelland, husk han kom gratis…. Og havde det ikke været for ham, havde vi aldrig fået kassen for Vavro, for han spillede som en pose nødder ind Bjelland fik styr på det forsvar…
Altid hvid og blå, Forza FCK..... Et kæmpe stort tak til Ståle & Don ø..
Landsholds Lars har ret; Danmarks største hoved.
EL MAS GRANDE!
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Noget af en deroute som startede med at han blev vraget af Hareide til VM
AGF siden 1988 Blackburn Rovers siden 1993 Real Madrid siden 1994
Helt som ventet! Bjelland er sandsynligvis færdig i FCK, og LBK får brug for noget rutine i forsvaret, specielt hvis Kevin Tshiembe smutter.

God deal for LBK - velkommen tilbage til én med ægte Lyngby-hjerte:)
DK: Lyngby BK - UK: Derby County - Italien: AC Roma
Tænk sig man. Haha. Ej men tillykke til FCK.
Kan en medejer godt spille for sin klub ? Kan det ikke give interne problemer
@puting k
Haha da han blev medejer snakkede nogle om hvorvidt en klubejer kunne spille for et modstanderhold, men det gav jo ingen problemer,
hvorfor skulle der nu være problemer, når han nu ovenikøbet spiller for holdet han selv ejer? Hvilke problemer forudser du?
Annonce