Det kan sagtens være ham her er alletiders og bliver en succes. Men den der trætte gamle med at det var en ny træners skyld er sjældent hele forklaringen.
Det er vist ved at være en kæphest for dig efterhånden, og du tager jo ikke nødvendigvis fejl. Men det er altså lidt billigt lige det argument med at alle trænere ønsker at få mest ud af deres spillere, naturligvis gør de det. Men det er jo ikke det samme som at de ikke har bestemte meninger om ting på banen de kan foretrække. Ja hvis man brænder igennem på træningsbanen får man jo nok chancen, men hvis man ligger lidt lige, kan træneren jo have mange grunde til at vælge som han gør. Så selvom du har ret, at det kan være en billig undskyldning, så er du gået lidt i modsatte grøft, som I mine øjne er lige så billigt