Snak

Mere indhold efter annoncen
Så mangler vi bare fætteren Jar Jar, så er den i hus!
Næstved, Brøndby, FC Bayern München (CL vinder 2020). \"Jeg kunne ikke falde til i Italien. Det var som at bo i et andet land.\"  - Ian Rush om sin tid i Juventus. https://youtu.be/eHNQjfId_yE?si=PrTsbUHqqHx742W6
Pudsigt hvad der gør Coventry, efter at have haft ham på leje et helt år, giver 30 millioner for ham, for så at sælge ham året efter.

Øv, andre er allerede kommet med de oplagte Star Wars-referencer.... Men håber da for Brøndby at han er mere Luis end Jar Jar
Pudsigt hvad der gør Coventry, efter at have haft ham på leje et helt år, giver 30 millioner for ham, for så at sælge ham året efter.

Frank Lampard overtog i vinter, så røg han endegyldigt på bænken. Lampard vil nu forsøge, at opbygge sit eget hold.
Det sker jo rimeligt tit: ny træner, nye ideer osv.
Frank Lampard overtog i vinter, så røg han endegyldigt på bænken. Lampard vil nu forsøge, at opbygge sit eget hold.
Det sker jo rimeligt tit: ny træner, nye ideer osv.


Det sker endnu oftere at spillere bruger det som undskyldning når de ikke har den ønskede succes.
Alle trænere har en interesse i at få mest muligt ud af de spillere de nu engang har og hvis Lampard har haft et halvt år med ham her har han haft et halvt år til at overbevise Lampard der helt sikkert gerne har villet overbevises. Det er så ikke lykkedes.
Det kan sagtens være ham her er alletiders og bliver en succes. Men den der trætte gamle med at det var en ny træners skyld er sjældent hele forklaringen.
If you know, you know.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Brøndbys problem de sidste mange år: Køber for dyrt, sælger for billigt
puskas69
Brøndbys problem de sidste mange år: Køber for dyrt, sælger for billigt

Det kan du godt have en lille smugle ret i, især under CV.
Men den seneste tid har det godt nok set anderledes ud, der har de solgt til okay penge og bliver de ved på den måde bliver salgene også støre og støre i fremtiden.
Og nu er det jo ikke sådan at de har købt dyrt ind i dette vindue, men solgt okay dyrt. Et kanon salg især er jo suzuki som de købte for næsten ingen penge og solgte dyrt
Giver dig ret i at Suzuki er en succes. Det samme kan man sige om kvistgaarden og Bischoff når han bliver solgt. Men de har været for mange 3 mio euro uden det store videresalgspotentiale efter min mening.
Det kan sagtens være ham her er alletiders og bliver en succes. Men den der trætte gamle med at det var en ny træners skyld er sjældent hele forklaringen.


Det er vist ved at være en kæphest for dig efterhånden, og du tager jo ikke nødvendigvis fejl. Men det er altså lidt billigt lige det argument med at alle trænere ønsker at få mest ud af deres spillere, naturligvis gør de det. Men det er jo ikke det samme som at de ikke har bestemte meninger om ting på banen de kan foretrække. Ja hvis man brænder igennem på træningsbanen får man jo nok chancen, men hvis man ligger lidt lige, kan træneren jo have mange grunde til at vælge som han gør. Så selvom du har ret, at det kan være en billig undskyldning, så er du gået lidt i modsatte grøft, som I mine øjne er lige så billigt
Det lyder sku godt med en venstrebenet stopper der kan spille bold.
Farten må man formode tempoet er lavere i Superligaen end Championship, jeg tror det bliver godt
Brøndby og Chelsea
Annonce