Snak

Mere indhold efter annoncen

Bekræftet: Lucas Paqueta frifindes

tors 31. jul 16:08

Det engelske fodboldforbund (FA) bekræfter, at Lucas Paqueta er frifundet for anklagen om brud på bettingregler. 



Læs hele nyheden her
Dette latterlige søgsmål endte så med at koste West Ham 70/80 millioner pund grundet skiftet til City røg i vasken. FA burde betale en kæmpe erstatning, når de lagde sag an uden at have beviser.
@ Siberia. Aftalen indebar Cole Palmer (30 mio. £) den modsatte vej. Forhåndsaftalerne var på plads, og det var derfor, at Paquetá bad sig fritaget for at spille to af de kampe, han fik gult i. Det har Moyes bekræftet under sagen. Forhåndsaftalerne er også grunden til, at både Hammers og Paquetá kigger på sagsanlæg.
Hvis der ingen beviser var, ville sagen vel slet ikke komme for en domstol?
Nu ved jeg ikke hvem det er, der har frifundet ham, men hvis det er en engelsk domstol, så ville retten slet ikke tillade sagen at køre, hvis der ikke var beviser nok til at køre en sag. Hvis det altså er samme regler som i danmark vel at mærke. At der så ikke var beviser nok til at finde ham skyldig, er en anden side.

Jeg er ikke jura ekspert, så ret mig endelig hvis jeg tager fejl.
"The great fallacy is that the game is first and last about winning. It is nothing of the kind. The game is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about beating the other lot, not waiting for them to die of boredom"
Det er ikke en donstol, selv Bold konsekvent kalder det retten. Det er et tremandspanel (“commission”) nedsat af FA.
Nøj, der må sidde nogen bold læsere med dårlig smag i munden. Herinde er anklaget = dømt.
Annonce