Snak

Mere indhold efter annoncen

Bekræftet: Thomasberg færdig i Pogon Szczecin

man 22. jun 16:30

Pogon Szczecin bekræfter, at klubben har valgt at fyre den danske cheftræner Thomas Thomasberg.



Læs hele nyheden her
Sgu nok et par jyske SL klubber, der ærger sig nu…
Tager han så hjem og genrejser AaB?
Lidt overraskende… Han fik en super start, så var det som om det faldt helt sammen i senere efterår og starten af foråret, men da han gik tilbage og brugte flere af de gamle spillere, gik det fremad igen og forsvaret blev stabiliseret meget bedre.. Spændende at se om en ny træner kan bringe den fornødne stabilitet..
Kom hjem til Hestene Thomas og og få styr på stalden igen. Det var hos hestene du var bedst.
Hvis ikke det var fordi at vi har desperat brug for kontinuitet så jeg ham gerne i AaB... Syntes vi er nødt til at give Højer længere tid.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Give Højer længere tid, det er jo en skandale at AaB ikke engang kunne kvalificere sig til oprykningsspillet, jeg havde fyret Højer og nappet Thomas.
AaB og Thomasberg kunne godt blive et super match for begge parter.
Ikast fs. Siden 78 WBA i hjertet (Cyril Regis & Laurie Cunningham var konger)
Aab eller Randers!
Ahhh. AaB, der går vist et par år før det skifte er interessant
Tror jeg ikke Aab har råd til.. der ikke mange penge i klubben..
Annonce