"Storskuffede" er vist en tilsnigelse, Belgien var vel marginale favoritter og så heller ikke mere mod et stærkt og godt organiseret iransk hold.
Tror du virkelig selv på dette?
Spiller for spiller er Belgien da markant stærkere.
"Storskuffede" er vist en tilsnigelse, Belgien var vel marginale favoritter og så heller ikke mere mod et stærkt og godt organiseret iransk hold.