Snak

Mere indhold efter annoncen
"Storskuffede" er vist en tilsnigelse, Belgien var vel marginale favoritter og så heller ikke mere mod et stærkt og godt organiseret iransk hold.

Tror du virkelig selv på dette?

Spiller for spiller er Belgien da markant stærkere.
Belgien skulle da have vundet den kamp klart. Der var bare (igen) en målmand, der spillede sit livs kamp. Som sædvanlig er folk forblændede af måltavlen.
Belgien skulle da have vundet den kamp klart. Der var bare (igen) en målmand, der spillede sit livs kamp. Som sædvanlig er folk forblændede af måltavlen.

Ikke enig. Belgien var elendige i dag.
@tjeeving

Du kan være så uenig, du har lyst til at være, problemet er bare, at data ikke er på din side.

Belgien havde 70% boldbesiddelse, 23 skud mod 7, 7 skud indenfor rammen mod 3, 1.82xG mod 0.62... Og Irans målmand blev kåret til kampens spiller. Belgien vinder den kamp 8/9 ud af 10 gange med de stats.
Stadig ikke enig.

De havde ikke store oplagte chancer og spillede generelt en dårlig kamp. Ingen styring omkring kamp billedet.

Vi kan altid diskutere fortjent/ufortjent, men i dag ligger Belgien altså som de har redt.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Lignede et klart rød kort til Lukaku i 1. halvleg for at stemple målmanden?
Belgien sætter sig jo slet ikke på kampen som man ellers kunne forvente. Det er virkelig sløjt.
Lignede et klart rød kort til Lukaku i 1. halvleg for at stemple målmanden?

Enig.
@tjeeving

"Ikke store oplagte chancer"? Har du ikke set den fantomredning Irans målmand laver fra klos hold?

Men det er sådan set også mindre vigtigt, for du kan bare kigge på xG for at få et 100x mere nuanceret billede af styrkeforholdet i kampen, end vores egne farvede holdninger måtte give os.
xG er ligeså ligegyldigt som politikernes udtalelser op til et valg.
Annonce