Snak

Mere indhold efter annoncen
Ikke store oplagte chancer"? Har du ikke set den fantomredning Irans målmand laver fra klos hold?

Det var jo ikke en oplagt chance. Du padler.
Det var klumpspil.
Ja, hvis man ikke forstår statistik, så kan xG sikkert virke ligegyldigt.
@Tjeeving

Godt argumenteret.

...Chancen står noteret til 0.66xGoT på Futmob, hvilket gør den kolossal. Noget de fleste selvfølgelig kunne se med deres blotte øje.
Men XG er jo kun 1,2 i Belgiens favør, ikke ligefrem noget at råbe hurra for.
@Tjeeving

Tænker efterhånden du troller, så jeg stopper med at svare efter denne her... 1.2xG er selvfølgelig en heftig margin.
Tænker efterhånden du troller, så jeg stopper med at svare efter denne her... 1.2xG er selvfølgelig en heftig margin.[i][/i]

Hvis man ikke kan anerkende at Belgien var elendige i dag og at den kamp kunne ende hvorsomhelst, ja, så må man agere som du gør nu.
Fedt at se at Saeid Ezatolahi spiller så vigtig en rolle for Iran, det varmer et Vejle hjerte.

Vildt at et rødt kort ændrer så meget, Belgien var jo totalt dominerende.
Hold kæft hvor er Belgiens hold også blevet ringe ift nogle år siden. De skal til at have gang i deres produktion af talenter igen. Men flot at Iran.
Annonce