LMAO ... så er det bare med at råbe "Racist" hvis der er en modstander, der taler venligt med dig bag sin hånd ... og så skal de spille med 10 mand resten af kampen.
Snak
Bellingham slap for udvisning: Ikke konfrontatorisk
I går 21:38
Jude Bellingham havde sin hånd for munden i kampen mod Ghana, men han fik ikke rødt kort. Det skyldes, at der ikke var tale om en konfrontatorisk episode.
Læs hele nyheden her
I går 21:57
Skal VAR så også gå ind og vurdere om samtalerne er “konfrontatoriske” nok til at det skal takseres til et rødt kort. Åndssvagt
I går 22:16
Jeg synes også, det er en latterlig regel, men når den nu er her, så gør den dog konsekvent i stedet for alle de dommerskøn. Det kan godt være, Bellingham ikke var konfrontatorisk
(hvordan dét så end vurderes..) men hvorfor skal han holde sig for munden..?
(hvordan dét så end vurderes..) men hvorfor skal han holde sig for munden..?
Danmark: Vejle Boldklub
England: Manchester United
Tyskland: Borussia Mônchengladbach
I går 23:18
Præcis, hvis han ikke siger noget der er ikke er i orden, er der jo ingen grund til at dække munden til
RedigeretI går 23:58
Bellingham og Ayew stod og krammede fem sekunder efter episoden, så det er ret åbenlyst, at det ikke var noget konfrontatorisk.
Spillerne kommunikerer vel indbyrdes på den facon, netop fordi de ikke gider, at det, de siger på banen, skal vendes og drejes af verdenspressen efter kampen og tolkes på i øst og vest. Det er jo ikke ligefrem et nyt fænomen, det her.
Spillerne kommunikerer vel indbyrdes på den facon, netop fordi de ikke gider, at det, de siger på banen, skal vendes og drejes af verdenspressen efter kampen og tolkes på i øst og vest. Det er jo ikke ligefrem et nyt fænomen, det her.