Da han offiecielt stoppede, havde han reelt været færdig længe.
Han burde i højere grad ærgre sig over, at han ikke blev i Sunderland på en permanent kontrakt. Eller tog til Crystal Palace, da de ville have ham. Han kunne have fået en fin karriere i Premier League, hvis han havde valgt en klub af den størrelse, fremfor at bilde sig selv ind, at han var i den absolutte verdenselite. Ingen kan dog tage fra ham, at han har haft en pæn landsholdskarriere. Det bør han respekteres for.
Han burde i højere grad ærgre sig over, at han ikke blev i Sunderland på en permanent kontrakt. Eller tog til Crystal Palace, da de ville have ham. Han kunne have fået en fin karriere i Premier League, hvis han havde valgt en klub af den størrelse, fremfor at bilde sig selv ind, at han var i den absolutte verdenselite. Ingen kan dog tage fra ham, at han har haft en pæn landsholdskarriere. Det bør han respekteres for.