Snak

Mere indhold efter annoncen
Da han offiecielt stoppede, havde han reelt været færdig længe.

Han burde i højere grad ærgre sig over, at han ikke blev i Sunderland på en permanent kontrakt. Eller tog til Crystal Palace, da de ville have ham. Han kunne have fået en fin karriere i Premier League, hvis han havde valgt en klub af den størrelse, fremfor at bilde sig selv ind, at han var i den absolutte verdenselite. Ingen kan dog tage fra ham, at han har haft en pæn landsholdskarriere. Det bør han respekteres for.
Tror det var godt han stoppede. Alt for overvurderet var han. En middelmådig angriber, ikke mere. Punktum
Springer
Er der nogen, der kan skrive lidt om hans beslutninger og karriereforvaltning, så vi får dækket det lidt ind?
Aarhusianer og glødende AGF-fan siden fødslen.
Det kan jeg godt.
Hans talent var større end hvad han fik ud af det. Pga indstilling og dårligere beslutninger.
Jeg synes også andre skal bidrage til debatten, så der ingen tvivl er.
Kom glad
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Dog må vi indrømme, at Bendtner på ét punkt var forud for sin tid: se bare, hvordan rundt regnet halvdelen af spillerne her ved VM render rundt med lyserøde fodboldsko...
sacrabosco: det der med lyserøde sko-ting har noget med GAY-pride💩shit💩! at gøre! Det er ikke noget, spillerne bestemmer over🤡💀🔫
At han kom så langt som han trods alt gjorde, på trods af at han nærmest aktivt modarbejdede sig selv hele vejen, viser hvor stort et talent han reelt besad.


Omvendt så har hans ego, og hans solide tro på ham selv, jo båret ham fremad. Tro flytter bjerge, og Bendtner vidste med sikkerhed at han var den bedste angriber i verden.
Du var super god,du skulle bare have valgt mindre klubber og dermed spilletid ligesom i Rosenborg
Er da så ligegyldigt
Annonce