Snak

Mere indhold efter annoncen
Big Ben, var helt sikkert et talent og senere høj klasse på hans bedste dage - men der gik nok lidt for meget Reality tv i den på et for tidligt stadie, det gavnede ham næppe med Caroline Flemming og deres sladerblads skilsmisse - læg dertil at det var Ståle af alle trænere som i princippet sendte ham på pension - jeg tror en anden type - måske en Kent Nielsen type, kunne have givet ham bedre sparring og mere motivation - Ståle er jo bare en relativ kontant no bullshit type som bare sagde nej tak til mere, ligesom han gjorde med Wiliam Kvist der sikkert også kunne have spillet et par sæsoner på Cypern eller lig. med ok penge til følge, men landsholdet var nok uanset hvad slut for BB.
Endnu en dårlig beslutning af Lord. Hele hans karriere har været fuld af dårlige beslutninger desværre.
Han har to ret så mærkelige “rekorder” i Juventus, han er den eneste angriber i klubbens historie der aldrig fik scoret et eneste mål, og tilmed den eneste Juventus spiller som ikke fik solgt en eneste Bendtner trøje i Juventus’s officielle store. Imponerende alligevel.
En af dk bedste angriber klasse
Jeg mener at Bendtner havde talentet til meget mere end det han trods alt nåede. Men jeg har en klar fornemmelse af, at Bendtner ikke altid tog livet som professionel fodbold seriøst nok. Og det har uden tvivl forkortet hans karriere betydeligt.
Man kan ikke rigtigt kritisere at han ikke tog til Crystal Palace, for han var enig med dem og havde accepteret skiftet, men Wenger skulle have en erstatning klar først, og den aftale glippede. Det er i hvert fald den udlægning han kom med i sin bog
Annonce