Snak

Mere indhold efter annoncen

Bengtsson: Jeg ser mig selv blive i FCK

fre 4. jun 2021

Pierre Bengtsson regner med at blive i FC København kontrakten ud, som løber endnu en sæson.



Læs hele nyheden her
Mon ikke den første besked han får fra Thorup og PC er, at han skal finde sig en ny klub.
Oversat: Jeg skal have penge ellers bliver jeg hængende det næste pr og hæver min løn.
Mon ikke han er klar over at han ikke får sin kontrakt matchet nogle andre steder eller i nærheden af, hvad han hæver i FCK, da Ståle synes det er smart at give 5-årige kontrakter til spillere omkring 30..

Mon ikke den første besked han får fra Thorup og PC er, at han skal finde sig en ny klub.


Det er vel op til Pierre Bengtsson selv, idet han stadigvæk har et år tilbage af sin kontrakt med FCK. Jess Thorup kan tilgengæld fortælle ham at han ikke indgår i hans planer.
Forza Napoli Sempre!
Det kommer vel også an på hvad der ellers sker rundt omkring i klubben. Hvis Boile skal spille centralt i 80-90% af kampene, så skal VK jo have en erfaren spiller at læne sig op ad.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Det kommer vel også an på hvad der ellers sker rundt omkring i klubben. Hvis Boile skal spille centralt i 80-90% af kampene, så skal VK jo have en erfaren spiller at læne sig op ad.


Ja, men det skal jo helst også være en der kan bidrage sportsligt og det er i bedste fald tvivlsomt om PB kan det.
Du må være den eneste.
I det mindste siger han "blive" og ikke "spille" i fck
FCK Man U
Han har forhåbentlig spillet sin sidste kamp for FCK. Hvis han ikke selv vil videre, må man jo tage til efterretning hvad man vil gøre. Men det bør ikke involvere at spille kampe for førsteholdet.
Det giver god mening for Pierre Bengtsson at blive i FCK et år mere og malke alt ud af sin uden tvivl indbringende kontrakt. Med sine 33 år får han næppe en lige så indbringende kontrakt et andet sted.
Annonce