kære Bengtsson, jeg vil sige tak for alle de år du har givet fck, men jeg ser dig nu mere i en anden klub, prøv en i sverige.. eller 1div.. held og lykke :D
Vi får næppe brug for ham, men hvis Boile bliver brugt som midterforsvarer, så gør det mig ikke noget at han er reserve for Victor Kristiansen som jeg håber fortsætter sin flotte udvikling fra sidste sæson. Boile kan også bruges som back i enkelte kampe, hvor vi måske har brug for mere hovedstøds styrke i midterforsvaret.