Snak

Mere indhold efter annoncen

Benjamin Rasmussen flytter til USA

I dag 07:42

Benjamin Rasmussen forlader Sønderjyske og rejser i stedet til USA, hvor han skal tørne ud for University of Kentucky. 



Læs hele nyheden her
College-fodbolden i USA er inde i en rivende udvikling, så det kan være et fantastisk karriere-valg.
Det kræver en masse research at finde den rette skole, og desværre er der enormt mange "hobby recruiters" i markedet, der får en lille fee for at lokke unge danskere til USA, men gør man som spiller sit forarbejde, kan det være en døråbner til noget endnu større.
Et godt skifte til et universitet med fine sportsfaciliteter. Især basketball er interessant.
Annonce