Snak

Mere indhold efter annoncen
"Haters" og "var" i stedet for "hva´", så blivet det ikke mere pupertært.

Beskrivelsen af den gennemsitlige Barcelona-fan i DK.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Det var ikke det, jeg skrev ... og formentlig ældre end dig. Årgang 1951 her.

Det, jeg gjorde, var derimod at sige, at Basketlandet post-ETA er en langt mere rolig affære, og man har i den region en meget lille forkærlighed for at blande sport og politik. Særligt i de nyere år.

Deraf min kommentar.

Men man kan jo naturligvis kun opfatte tingene så langt, som ens forstand rækker.
Jeg er så gammel, jeg kunne være din fars far. (Hvem af jer andre oplevede VM 1958?)
@FrækFyr17 Hmm, lige nu diskutere du ikke noget med fodbold, at gøre og i stedet går personligt, hvilket viser, at du ikke kan argumentere igen. Men sådan er halvdelen af "fodbold eksperterne" herinde, så jeg burde ikke forvente andet af folk som dig! Hav en god dag
Den katalonske liga ville blive pænt kedelig at følge.
Der kommer selvfølgelig ikke nogen catalansk liga. Det er jo bare RFEF og LFPs måde at drive politik på at man står på det samlede Spaniens side. Der er i dag hold fra Andorra med i det spanske ligasystem, så selvfølgelig kan det lade sig gøre.

Pique valgte efter kampen at stemme til afstemningen og gætter på at han stemte som alle tror. Pique bør nu gå ud og direkte tage afstand fra det spanske landshold, såfremt hans ønske om en fremtid som Barcas præsident stadig eksistere. Hans bedstefar var Vice-præsident i klubben og med hans CV og kamp for Catalonien er det på ingen måde umuligt. Han er uhyr populær i Catalonien. Dette er vel et forsøg på at både tage afstand og stadig være en del af landsholdet, ved at lægge beslutningen over på landsholdets beslutningstagere.
FC Nordsjælland - FC Barcelona - Tottenham Hotspur "Realfansene udstiller med deres opråb om korruption i barca-favør, deres manglende viden om hvad den hvide Madrid trøje historisk til tider har stået for"
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Men den beslutning burde han trods alt - også selvom det er Pique - være moden nok til selv at træffe.
Jeg er så gammel, jeg kunne være din fars far. (Hvem af jer andre oplevede VM 1958?)
Men den beslutning burde han trods alt - også selvom det er Pique - være moden nok til selv at træffe.

Han kan jo ikke indtage offerrollen, hvis han selv vender ryggen til Spanien.
De spiller flot med musklerne, og dommeren var ikke på vores side. - Thomas Kahlenberg
Men den beslutning burde han trods alt - også selvom det er Pique - være moden nok til selv at træffe.


Helt enig. Han prøver at få i både pose og sæk. Der skal vælges! og der er kun en mulighed.
FC Nordsjælland - FC Barcelona - Tottenham Hotspur "Realfansene udstiller med deres opråb om korruption i barca-favør, deres manglende viden om hvad den hvide Madrid trøje historisk til tider har stået for"
@Frækfyr17

Sjovt at kommentere noget skulle være pubertært. Samtidig med du ikke kan stave til bliver.

Jeg smider imbecil i puljen, og forhøjer med ignorant.
Så kan du jo hygge dig med det prædikat, hjemme på farmen.

Det er også vanvittigt at Azpilicueta ikke er foran Pique i køen om startpladsen
Annonce