@FraekFyr17
Hvorfor skal det blive personligt? Er der ikke mere der drejer rundt deroppe end det?
Flot sviner, du fär virkelig indgydet noget respekt her.. eller noget.
Haaber ikke at du er ret mange dage aeldre end 18 for sä er din opförsel pä internettet usandsynlig pinlig og .. pubertaer.
@Topic
Piqué har aldrig ytret sig om hvilken side man har skulle stemme til eller udoevet propaganda paa nogen som helst maade, hvorfor det da er besynderligt saa mange som sviner ham til - han har udelukkende holdt fast i, at Catalanerne har en demokratisk ret til at stemme: “This should not be happening. We just want to vote.” “I’m from Catalunya and I’m proud, also proud of all who have voted today. If Spain NT have a problem with that, I’ll step aside before WC.”
Hvorfor skal det blive personligt? Er der ikke mere der drejer rundt deroppe end det?
Flot sviner, du fär virkelig indgydet noget respekt her.. eller noget.
Haaber ikke at du er ret mange dage aeldre end 18 for sä er din opförsel pä internettet usandsynlig pinlig og .. pubertaer.
@Topic
Piqué har aldrig ytret sig om hvilken side man har skulle stemme til eller udoevet propaganda paa nogen som helst maade, hvorfor det da er besynderligt saa mange som sviner ham til - han har udelukkende holdt fast i, at Catalanerne har en demokratisk ret til at stemme: “This should not be happening. We just want to vote.” “I’m from Catalunya and I’m proud, also proud of all who have voted today. If Spain NT have a problem with that, I’ll step aside before WC.”