Enig, i stedet for at blande politik ind i landsholdet vil jeg hellere se på alternativer såsom Albiol. Det er en kontroversiel udmelding af Piqué, som sætter sig over landsholdet, og dette bør koste.
Bestemt også lovende takter fra Nacho og Monreal, men de bør kun afløse Piqué i tilfælde af et systemskifte med en trebackkæde. Det samme mener jeg i øvrigt om Bayern-Martínez, selvom han spiller i en firebackkæde.
En gyser er at holde med flagermus og ulve.
Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly