Snak

Mere indhold efter annoncen

Berørt Pique tilbyder at forlade landsholdet

man 2. okt 2017
Gerard Pique er åben for at forlade det spanske landshold efter weekendens uroligheder i Catalonien. Barcelona-spilleren har tidligere ytret sig positiv om en catalansk løsrivelse af Spanien.

Læs hele nyheden her
Sådan som han klovner rundt, ville det da ikke nødvendigvis forvære Spaniens chancer for EM-guld.

I øvrigt kan det samme siges om Sergio Ramos.
Jeg er så gammel, jeg kunne være din fars far. (Hvem af jer andre oplevede VM 1958?)
Haha du en joke
Siger maleren hus?
Jeg er så gammel, jeg kunne være din fars far. (Hvem af jer andre oplevede VM 1958?)
Tja, Pique har vel længe været en støtter af et løsrevet Catalonien, så at nogen spanske fans kommer til at se ham i et dårligt lys, giver vel mening. Spillerne og staben omkring landsholdet tror jeg i sidste ende er ligeglad med hvad han præsenter politisk.
"Hvis Leicester ender i top 4 i denne sæson, spankulerer jeg gennem gågaden nøgen på den varmeste sommerdag med flest mennesker." - WulfgarDK
Piqué skal være velkommen til at forlade landsholdet. Det må være på tide at satse på Iñigo Martínez, som er en lignende midtstopper og i øvrigt var forsøgt hentet af netop Barcelona.

Ser også gerne Víctor Ruiz og Athletic-sensationen Unai Núñez få chancen inden længe.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Og når Ruiz også støtter Cataloniens løsrivelse og Núñez og Martinez vil have Baskerlandet løsrevet, hvem skal så på landsholdet?
Nu er Basketlandets løsrivelses-ønsker - særligt efter ETA´s nedlæggelse - knap så synlig som Cataloniens. Og heldigvis. Det er kvalmende, at det skal flettes ind i alt tænkeligt fra den region.
Jeg er så gammel, jeg kunne være din fars far. (Hvem af jer andre oplevede VM 1958?)
Og når Ruiz også støtter Cataloniens løsrivelse og Núñez og Martinez vil have Baskerlandet løsrevet, hvem skal så på landsholdet?

Haha, good one.

Dog vil jeg sige, at Víctor Ruiz efterhånden er mere valenciansk med tanke på klubvalg, og så er han i øvrigt en sympatisk spiller som lader fødderne tale. Han gik desværre under radaren i Villarreals flotte sidste sæson.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Nacho, Hector Bellerin, Nacho Monreal og Raul Albiol. Det er alle spillere som sagtens kan erstatte ham/dem.
Enig, i stedet for at blande politik ind i landsholdet vil jeg hellere se på alternativer såsom Albiol. Det er en kontroversiel udmelding af Piqué, som sætter sig over landsholdet, og dette bør koste.

Bestemt også lovende takter fra Nacho og Monreal, men de bør kun afløse Piqué i tilfælde af et systemskifte med en trebackkæde. Det samme mener jeg i øvrigt om Bayern-Martínez, selvom han spiller i en firebackkæde.
En gyser er at holde med flagermus og ulve. Følg med på Twitter (@VCF__Nordic) & podcast (Valencia Weekly). https://soundcloud.com/valenciaweekly
Annonce