Ja folk forstod måske ikke lige i første omgang hvor alvorligt det her er.
Det er ikke en ludoman eller en der bare godt kan lide at spille på kampe for hyggens skyld.
Det er kriminalitet. Hvis han kendes skyldig, så har han et kæmpe problem.
Det er ikke en ludoman eller en der bare godt kan lide at spille på kampe for hyggens skyld.
Det er kriminalitet. Hvis han kendes skyldig, så har han et kæmpe problem.