Snak

Mere indhold efter annoncen

Bidstrup efter 0-3-nederlag: Vi gjorde det fint

tirs 10. dec 2024

Mads Bidstrup var faktisk nogenlunde tilfreds med RB Salzburgs indsats, selv om de tabte 0-3 til PSG. 



Læs hele nyheden her
Bidstrup og Yeo blev kørt fuldstændigt over i Red Bull klubbens højreside. Det var pinligt at se på. Selvfølgelig er PSG også en stor mundfuld men med lidt skarphed havde de vundet mindst 8-0. Brest vandt i øvrigt med 4-0 på samme bane, hvilket også var i underkanten. RB Salzburg er faldet helt igennem i CL og Bidstrup har desværre vist at han slet ikke kan være med på det niveau. Eneste sejr var over Feyenoord UDEN Bidstrup. Tror klubben skal fokusere på at mindske afstanden til de forsvarende mestre fra Sturm der lader til at være stukket af…Sturm i øvrigt med to særdeles succesfulde danskere i truppen
Vejen SF og PSV
Annonce