Tiden er løbet fra denne gamle træner...
Mon ikke Uruguay er ude nu, de taber til Spanien, så de skal være heldige at håbe to point kan være nok på den 3. plads i gruppen - det er det nok ikke
Mon ikke Uruguay er ude nu, de taber til Spanien, så de skal være heldige at håbe to point kan være nok på den 3. plads i gruppen - det er det nok ikke