Snak

Mere indhold efter annoncen
Bif er holdet som altid falder til sidst. De største tabere her, må igen være fansene. De evige tabere om man vil
Med Lindstrøms knæproblemer og med et mindre formdyk til Frendrup, giver det god mening at rotere på midtbanen. Pavlovic tilbagevenden gør det også naturligt at han starter mod defensivt orienteret hold. De to backs er givetvis BIFs svage punkt, hvor de ikke bidrager nok offensivt, der mangler simpelthen offensive spilmuligheder når de får bolden.
Annonce