Vi har flere gode midtbane spillere, men fodbold handler jo om mål, og jeg kunne godt tænke mig at de begge kom ind, uanset om Lindstrøm er med, eller ej.
Slimane og Vigen er gode for minimum 5+ mål pr. sæson hvis de er på banen, så de skal godt nok også være markat dårligere defensivt end Frendrup og Rado der spiller nu, siden de ikke bliver brugt som startere.
Senest så vi vel den pænt gode chance til Frendrup på ca. pletten hvor han kom løbende ind i en bold der dumper ned, og skal i mit hoved som midtbanespiller i Brøndby, hamre den i kassen, men da som minimum ramme kassen, men den ryger nærmest til indkast, og det dur bare ikke hvis man gerne vil have Brøndby i top 3 og spille i Europa.
Så jeg håber han øver afslutninger 24/7...