Snak

Mere indhold efter annoncen

Billing melder afbud til landsholdet

søn 22. mar 19:01

Philip Billing glider ud af FC Midtjyllands kamptrup og bliver heller ikke klar til at repræsentere det danske landshold. 



Læs hele nyheden her
Gudskelov.
Han bliver da vidst heller ikke savnet
Jens Stage? Mathias Jensen? Morten Frendrup?
Stensikkert afbud hver gang. Synes godt Stage kunne være et godt bud som har nogle af de samme kvaliteter. Frendrup vil overraske mig, han er meget mere et anker ala Hjulmand/Højbjerg/Nørgaard typer
Tre skidegode og formstærke midtbanespillere. Som dog ikke rigtig matcher Billings kompetencer?

Men Stage især fortjener fandme et call up, han er vel også den mest målfarlige af de tre.

Edit: nå, det blev Jensen. Han har også vist sig flot frem på det seneste.
"... once more it's all about defeating our own demons. Always with the demons. Tottenham's greatest adversary is Tottenham."
Ærgerligt! Billings niveau er højt, når han altså er fit og i topform. At erstatningen bliver M. Jensen var forudsigeligt. Synes Billing har flere strenge at spille på, men man må anerkende at Mathias Jensen har haft en god lang periode som starter i PL.
Annonce